Skip to Menu Skip to Search Ota meihin yhteyttä Finland Nettisivut ja kieliversiot Skip to Content

SGS:n EN 15838 -standardin mukaiset kontaktikeskusten sertifiointikoulutukset: tutustu kontaktikeskusten laadunhallintajärjestelmien toteuttamiseen ja sertifiointiin.

Koulutuksen tavoitteena on auttaa konsultteja ja johtoa parantamaan asiakaspalvelukeskusten (call centerien) toimintoja sekä laadunhallintajärjestelmiä EN 15838 -stadardin mukaista auditointia ja sertifiointia varten. Sertifiointiin valmentava kurssi sisältää seuraavat osa-alueet:

  • Perehdytys standardin vaatimuksiin
  • Lisäarvoa tuovien toimintatapojen tunnistaminen ottamalla käyttöön kontaktikeskuksen palvelu- ja laatukeskeiset johtamistavat
  • Standardiin liittyvien jokapäiväisten toimintojen ja tehtävien valmistelut

Tämä kahden päivän mittainen koulutus on tarkoitettu konsulteille ja johtotehtävissä toimiville henkilöille, joiden tehtävänä on EN 15838 -standardin toteuttaminen kontaktikeskuksissa. Koulutuksen hyväksytysti suorittaneet osallistujat saavat osallistumistodistuksen.

Miksi kannattaa valita SGS:n EN 15838 -sertifiointikoulutus?

Kurssien vetäjinä toimivat kontaktikeskusten EN 15838 -sertifiointiin perehtyneet, kokeneet asiantuntijat. Koulutus pohjautuu interaktiiviseen ja käytännönläheiseen opetustapaan, joka kartuttaa osallistujien tietoja ja taitoja mahdollisimman monipuolisesti.

Saat lisätietoja SGS:n EN 15838 -sertifiointikoulutuksista ottamalla yhteyttä meihin jo tänään.