Koulutuspalvelut ISO 20000 - tietoisuuskoulutus - tietotekniikkapalvelujen hallintajärjestelmät
Koulutus auttaa osallistujia ymmärtämään organisaation sitoutumisen luotettavaan tietotekniikkainfrastruktuuriin, tietotekniikan tukipalvelujen laatuun ja tietotekniikan asiakastyytyväisyyteen.

ISO 20000 koostuu kahdesta osasta: ISO 20000-1 on muodollinen määrittely, jossa määritetään vaatimukset organisaation asiakkailleen tarjoamille riittävän laadukkaille hallituille palveluille, ja ISO 20000-2 sisältää menettelyohjeet, joissa kuvataan palvelunhallintaprosessien BS 15000-1 -standardin mukaiset parhaat käytännöt. Menettelyohjeista on hyötyä erityisesti organisaatioille, jotka valmistautuvat ISO 20000-1 -standardin mukaiseen auditointiin tai suunnitelevat palvelujen parantamista.
Koulutus antaa osallistujille yleiskatsauksen ISO 20000 -standardin tarkoituksesta ja vaatimuksista sekä siitä, miten se auttaa vähentämään tietotekniikan kustannuksia ja varmistamaan tietotekniikkainfrastruktruurin valvonnan.
Koulutus toimii johdantokurssina kaikille ISO 20000 -standardiin perustuvien hallintajärjestelmien kehitykseen, käyttöönottoon ja parantamiseen osallistuville. Mikäli suunnittelet osallistuvasi myös muuhun ISO 20000 -koulutukseen, kuten sisäisen arvioinnin ja johtavan tarkastajan koulutukseen, tämän kurssin aikana saat ISO 20000 -standardiin liittyvät tiedot ja taidot, jotka luovat pohjan tarvittavan auditointiosaamisen kehittämiselle.
Koulutus koostuu luennoista ja työpajoista.
Tämän koulutuksen ja laadunhallintajärjestelmien sisäisen arvioinnin koulutuksen suorittaminen sisältyy johtavan tarkastajan kansainvälisen IRCA-sertifikaatin edellyttämiin koulutusvaatimuksiin.
Ota yhteyttä ja pyydä lisätietoja SGS:n ISO 20000 -standardia koskevasta tietoisuuskoulutuksesta.