Mitä etsit?

ISO 20000 - tietotekniikkapalvelujen sertifiointi

ISO 20000 -standardi käsittää koordinoitujen palvelunhallintaprosessien integroinnin ja käyttöönoton. Sen tarkoituksena on tarjota jatkuva valvonta, parempi tehokkuus ja mahdollisuudet jatkuvaan kehitykseen. Tämä tarkoittaa organisaation sisäistä työskentelyä, jossa asiakaspalvelun, asiakastuen, palvelujen toimituksen ja käyttöryhmän henkilöstö ja käytännöt yhdenmukaistetaan.

Standardi, jolla pyritään tietotekniikkapalvelujen laadunhallintaan, koostuu kahdesta osasta.

  • ISO 20000-1 muodollinen määrittely, jossa määritetään vaatimukset organisaation asiakkailleen tarjoamille riittävän laadukkaille hallituille palveluille ja jonka perusteella yrityksen vaatimustenmukaisuus voidaan arvioida.
  • ISO 20000-2 menettelyohjeet, joissa kuvataan palvelunhallintaprosessien ISO 20000-1 -standardin mukaiset parhaat käytännöt. Menettelyohjeista on hyötyä erityisesti organisaatioille, jotka valmistautuvat ISO 20000-1 -standardin mukaiseen auditointiin tai suunnitelevat palvelujen parantamista.

ISO 20000 -sertifiointi osoittaa työntekijöille, sidosryhmille ja asiakkaille yrityksesi tietotekniikkapalvelujen luotettavuuden ja laadun.

Tarjoamme laajan valikoiman koulutuksia kaikille eri tieto- ja taitotasoille peruskursseista johtavan tarkastajan koulutusohjelmiin.

SGS:n suorittama ISO 20000 -sertifiointitarkastus auttaa organisaatiotasi kehittämään ja parantamaan suorituskykyä.

Muut aiheeseen liittyvät palvelut

Muut aiheeseen liittyvät palvelut

Ota meihin yhteyttä

  • SGS Finland Oy - SGS Academy

Takomotie 8,

, 00380,

Helsinki,

Suomi