Kiitos palautteestanne!
Me haluamme olla alamme halutuin ja edistyksellisin palveluyritys. Tavoitteeseen päästäksemme me tarvitsemme palautetta, joten tutkimme asiakkaidemme tyytyväisyyttä säännöllisesti. Vuoden 2018 joulukuussa Taloustutkimus selvitti, kuinka olemme toiminnassamme onnistuneet.
Nettosuositteluindeksi
Nettosuositteluindeksi (Net Promoter Score, NPS), joka kuvaa asiakkaan valmiutta suositella palveluitamme muille, on noussut jälleen ja on nyt 44. Tulos voi vaihdella -100 ja +100 välillä, joten tuloksemme on vertailuryhmän yrityksiin suhteutettuna kiitettävällä tasolla.
Kehittämistarvetta löytyy
Kehittämiskohteiksi 2016 asiakkaamme nostivat koulutustoiminnan ja tiedottamisen. Näissä molemmissa on tyytyväisyys lisääntynyt 2018 tutkimuksessa, erityisesti tyytyväisyys kasvoi koulutuspalveluihin.
Vaikka tyytyväisyys palveluihimme onkin hyvällä tasolla, olemme tunnistaneet tutkimuksen perusteella alueita, joissa pystymme edelleen kehittämään toimintaamme. Olemme nostaneet kehittämiskohteiksi tarjouspyyntöihin ja kyselyihin vastaamisnopeuden ja palveluiden toimitusaikojen pitävyyden parantamisen sekä projektien aikaisen informoinnin kehittämisen.
Kiitos kaikille tutkimukseen osallistuneille arvokkaasta avusta. Lupaamme ottaa antamanne palautteen tosissamme ja kehittää toimintaamme vastaamaan entistä paremmin teidän odotuksianne. Tyytyväisyyskysely järjestetään 2 vuoden välein, mutta palautteenne ja kehitysideanne ovat tervetulleita aina, kun katsotte sen auttavan meitä kehittämään palveluamme.
Lisätietoja tutkimuksesta ja tuloksista:
Director of Business Development