Mitä etsit?

Mystery shopping tarkastajat

Mystery shopping tarkastajan palvelut ovat riippumattomia menettelytapojen, toimintaohjeiden ja asiakkaiden todellisen kokemuksen arviointeja.

Vähittäismyynnin, hotellien, ravintoloiden tai autoteollisuuden mystery shopping tarkastajat auttavat määrittämään vaatimustenmukaisuuden puutteet ja korjaavat toimenpiteet. Tarkastusten avulla voidaan parantaa menettelytapojen tuntemusta ja henkilöstön käyttäytymistä. Tämän seurauksena asiakaspalvelun laatu paranee ja myyntiluvut kasvavat.

SGS työskentelee kanssasi organisaatiosi sekä sen menettelytapojen ja käytäntöjen ymmärtämiseksi. Oikeana asiakkaana esiintyvä, mystery shopping tarkastajamme toimii tavallisen vieraan tai asiakkaan tavoin. Mystery shopping tarkastajan palvelumme ovat hyvin suunniteltuja ja toteutettuja ohjelmia.

Vähittäismyynnin mystery shopping tarkastajat

Asiakaskokemuksen yhdenmukaistaminen on yhä suositumpaa kansallisten ja kansainvälisten vähittäismyyjien ja tuotemerkkien omistajien keskuudessa. Tuotemerkin tuntemus ja maine tarkoittavat, että yritykset määrittävät usein organisaation standardit sekä tuotanto- ja markkinointistandardit. Maailmanlaajuiset tuotemerkit kuitenkin usein mukautetaan paikallisiin markkina-alueisiin, ja niiden tuotemerkin identiteetti säilytetään.

Varmistamme ensin kanssasi, että käytössäsi ovat oikeat menettelytavat. Mystery shopping tarkastajamme vierailee sitten liikkeissä arvioiden myyntipisteen ja asiakaspalvelun toiminnan. He määrittävät ja raportoivat, onko tiimi pystynyt luomaan täydellisen myyntikokemuksen.

Hotellien ja ravintoloiden mystery shopping tarkastajat

Hotellialan mystery shopping tarkastajatiimit arvioivat henkilöstön ja vieraiden välisen vuorovaikutuksen, kokemuksen sekä palveluiden laadun. Tarkastajiemme palvelut:

  • kyselyt ja jäseneksi liittyminen
  • puhelimitse tehtävät varaukset
  • ateriointi ravintolassa ja viihdepalvelujen käyttö
  • yöpyminen hotellissa ja joidenkin tai kaikkien palvelujen käyttö
  • tuotteen osto, tuote-esittelyn tai tuotteen ominaisuuksien arviointi
  • neuvon pyytäminen vastaanotosta, johdolta tai keskustoiminnosta

Ohjelmasi sisältää mystery shopping tarkastajien täydellisen palautteen ja myyntipisteen sekä asiakaspalvelun arvioinnin. Vieraan saama kuva ja kokemus on todellinen palvelun ja tuotteen laadun mitta. Asiakaskokemuksen parantamiseksi kehitämme yksilöllisen asiakaskokemuksen mittausmenetelmän näkemystesi mukaisesti ja määritämme yhdessä kohdeasiakasryhmät, joihin organisaatiosi tulee keskittyä.

Ajoneuvojen tarkastukset (tuotemerkin suojaustarkastukset)

Jälleenmyyjäverkostosi on tuotemerkkisi edustaja. Ammattitaitoinen jälleenmyyjä kehittää tuotemerkkiä ja edistää liiketoimintaa. Autovalmistajien kannalta on tärkeää, että jälleenmyyntiverkosto kunnioittaa tuotemerkkiä ja noudattaa asetettuja standardeja.

Mystery shopping tarkastajamme/tuotemerkin suojaustarkastukset suojaavat, ylläpitävät ja rakentavat tuotemerkkiäsi tarkastamalla ja raportoimalla, miten jälleenmyyjät noudattavat organisaation standardeja. Ammattitaitoinen tarkastaja toimii asiakkaana ja raportoi sovituista kriteereistä. Niitä voidaan käyttää myös lisävälineenä perinteisten toisen osapuolen tarkastuksien ohella.

Voimme suorittaa kyseiset tarkastukset myös kilpailijan jälleenmyyntiliikkeissä, jolloin saat hyödyllistä tietoa kilpailijoiden asenteista, vahvuuksista ja heikoista puolista.

Lue lisää mystery shopping tarkastajien palveluistamme ja asiakaspalvelustandardien riippumattomasta arvioinnista.

Saavatko asiakkaasi vaatimuksiesi mukaisen palvelun?

Muut aiheeseen liittyvät palvelut

Muut aiheeseen liittyvät palvelut

Ota meihin yhteyttä

  • SGS Finland Oy - SGS Academy

Takomotie 8,

, 00380,

Helsinki,

Suomi