Skip to Menu Skip to Search Ota meihin yhteyttä Finland Nettisivut ja kieliversiot Skip to Content

SGS:n myyjien kehittämisohjelma varmistaa laatustandardiesi noudattamisen, prosessien optimoimisen ja asiakaspalvelun parantamisen myyntitoiminnoissa.

Automyyjien kehittäminen ja vaatimustenmukaisuus on elintärkeä osatekijä yrityksesi tavoitellessa kilpailuetua, koska se varmistaa palvelun ja pätevyyden johdonmukaisuuden, jota asiakkaat arvostavat. Tarjoamme itsenäisen seuranta- ja auditointipalvelun, joka varmistaa, että yrityksesi myyjäverkosto täyttää toimialan standardit sekä omat erityiset vaatimuksesi. Voimme esimerkiksi auditoida myyjän tilojen ulkonäköä, henkilökunnan teknistä ammattitaitoa, tarjolla olevaa palveluvalikoimaa ja paljon muita asioita vasten.

Auditoijillamme on tarvittava kaupallinen tietoisuus ja oleellinen toimialan tietämys, jotta he voivat tarjota luotettavaa neuvontaa myyjillesi. Lisäksi maailmanlaajuinen verkostomme tarkoittaa, että voimme toimittaa tämän palvelun missä tahansa myyntitoimintosi sijaitsevat.

Ota meihin yhteyttä saadaksesi lisätietoja siitä, miten myyjien kehittämispalvelumme voivat nostaa laatustandardeja ja parantaa asiakaspalvelua.