Skip to Menu Skip to Search Ota meihin yhteyttä Finland Nettisivut ja kieliversiot Skip to Content

Epävarmassa maailmassa on keskeisen tärkeää varautua tapahtumiin, jotka saattavat vaarantaa toimitusketjun sekä organisaation, toimintojen ja projektien laadun tai turvallisuuden.

Liiketoiminnan jatkuvuuden hallinta on tärkeää kaikille yrityksille, jotta varmistutaan laadun jatkuvuudesta, tietoturvasta ja jokapäiväisten toimintojen jatkumisesta.

Tietoturva on jatkuvasti alttiina varkauksille, ilkivallalle ja paikallisille tapahtumille, kuten tulipaloille, sähkökatkoksille ja muille onnettomuuksille. SGS tarjoaa valikoiman palveluja, jotka auttavat tunnistamaan mahdolliset ongelmat ja tarjoamaan puitteet hyvälle selviytymiskyvylle. Laadun hallitseminen on avain arvoketjun maksimointiin. Maailmanlaajuinen asiantuntijaverkostomme tarjoaa kattavan valikoiman auditointeja ja tarkastuksia, jotka antavat mahdollisuuden maksimoida laadun strategisen päätöksenteon yhteydessä.

On tärkeää laatia liiketoiminnan jatkuvuussuunnitelmia, joissa otetaan huomioon monia erilaisia tilanteita. SGS:n asiantuntijaverkosto työskentelee yhteistyössä kanssasi laatien tehokkaita toimintamalleja, joilla suojellaan laatustandardejasi, tietojasi ja yritystäsi auditointien, tarkastusten ja arviointien avulla. Tarjoamme koulutusta auttaaksemme sinua ja liikekumppaneitasi ottamaan käyttöön globaalit parhaat käytännöt. Näin tarjoamme varmuuden, johon voit luottaa.

Liiketoiminnan jatkuvuuteen liittyvien riskien arvioiminen mahdollistaa kehitystä vaativien osa-alueiden tunnistamisen. Riskienhallinnan asiantuntijoillamme on laaja kokemus kaikilta sektoreilta ja toimialoilta, minkä ansiosta he voivat tarjota käyttöösi laajan tuen ja kattavat tiedot, joita tarvitset riskien vähentämiseen ja ennaltaehkäisyyn. Lue lisää.